לפרטים והרשמה מלאי את הטופס ואנו נחזור אלייך בהקדם

רישום

סדרי רישום

פגישת יעוץ לימודים

בשלב הראשון לרישום יש להגיע לפגישת ייעוץ ופתיחת תיק. יש להמציא את המסמכים הבאים: (יש להציג מסמכים מקוריים או העתקים חתומים ומאושרים כזהים למקור)

  1. טופס רישום – ניתן להוריד מהאתר או למלא בפגישת הייעוץ
  2. שתי תמונות פספורט – יש לרשום את שם המלא ומס' זיהוי על גבי התמונות
  3. צילום תעודת הזהות כולל ספח
  4. תעודת בגרות או עבור תלמידות יב': אישור על זכאות לתעודת בגרות/ אישור על ציוני בחינות הבגרות/ זימון רישום לבחינות בגרות חסרות
  5. צילום ספח הפסיכומטרי
  6. תעודת שחרור מצה"ל או מהשירות הלאומי
  7. מועמדות לקויות למידה תצרפנה טופסי אבחון

 

דמי רישום

דמי הרישום לשנה"ל תשע"ט הם 400 ש"ח.
דמי הרישום אינם נכללים בשכר הלימוד והם יפים להצגת המועמדות פעם אחת בלבד (אין הם עוברים משנה לשנה).

במקרה של ביטול הרשמה לא יינתן החזר כספי של דמי הרישום.

ניתן לשלם בכרטיס אשראי באופן מקוון (קבלה תישלח בדואר לכתובת שהיזנתם), בעת ביצוע הרישום יאומת התשלום ע"י צוות היחידה.

לתשלום מקוון לחצי כאן

לפרטים נוספים בענייני התשלום ניתן לפנות למחלקת גבייה  08-9937672

טופס רישום

להורדת טופס הרישום לחצי כאן

ניתן ליצור קשר עם יחידת הרישום על מנת להיוועץ בכל נושא הקשור ללימודים והרשמה:

מרכז מידע ויעוץ: 08-9937689
מנהלת היחידה: גב' צהלה סלומון
טלפון: 08-9937654
דוא"ל: tzahala@hemdat.ac.il

זמני הקבלה ביחידת הרישום במכללה: בימים א'-ה', בין השעות 16:00-08:00 בתיאום מראש.

לאחר פגישת הייעוץ תוזמן הסטודנטית לוועדת קבלה, אם תעמוד בה בהצלחה תקבל הודעה על קבלתה למכללה.
לתשומת ליבך: קבלת מעמד של סטודנטית סדירה תיעשה רק לאחר הסדרת תשלומי שכ"ל בגזברות.